ohyäh

Gårdagens party: När mitt skolkort helt oväntat började funka.
Dagens party: När jag åkte ifrån skolan tio i fem.
Morgondagens party: Fysiklabb som verkligen måste bli bra och vars förberedelser säkerligen kommer uppta en stor del av lunchrasten.
Fredagens party: Att jag får äran att vara bambatant för en dag och äckla mig med maten.
Lördagens party: Inget enligt min vetskap med det lär väl dyka upp...

Ih! Mitt liv är SÅÅ party! Nu blev ni allt avundsjuka! Partypartyparty... party hela veckan lååång!


Nu är det sovtajm. Synd bara att min älskade lilla sötnos till hund har placerat ett grusupplag i min säng.
Alternativ 1: Ta ut täcket och skaka det.
                      + Jag slipper få känslan av att sova i en grushög.
                      + Det är hygieniskt.
                      - Det är jättejobbigt och kallt att gå ut och skaka täcket.
                      
Alternativ 2: Inte ta ut täcket utan istället skaka det inomhus.
                      + Ingen sand i sängen.
                      + Inte så jobbigt.
                      - Mamma kommer få grov damp och jag kommer bli tvungen till extrainsatt dammsugning i mitt rum med omedelbar verkan.   

Alternativ 3:  Inte skaka täcket över huvud taget.
                     + Jag kan fantisera om att jag ligger på en sanddyn i Sahara och sover.
                     - Är nog ganska obekvämt.

Tål att tänkas på det här...

yeye.. KÖÖRVHÄJJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback