västtragik

Några som verkligen borde följa Fritjofs råd och ta sig i kragen är västtrafik.

 

HUR I HELVETE LYCKAS DE MED ATT MISSLYCKAS HELA TIDEN?

Något slags rekord måste vara slaget.

 

Jag får ett skolbusskort av västtrafik i augusti. Det fungerar inte. Jag lämnar in det till skolan som skickar det till västtrafik som skall ”laga” det. Under tiden får jag ha ett papper som busskort. Nu, i november, får jag tillbaka mitt busskort. JEEHOO. Synd bara att det fortfarande inte funkar. Verkligen jättesynd.

 

Å vad händer om man klagar på tidpunkten?

-” Nej men det har inte vi hand om, du får ge kortet till skolan så kan de skicka in det”

 

*Räkna till 10 långsamt*

*Andas djupa andetag*

*Inte slå kärringen i kassan*

(Det är faktiskt inte hennes fel att Göteborgs kollektivtrafik är ett enda stort missfoster.)

 

KÖÖRVHÄJJ!


Kommentarer
Postat av: janne

asså HAHAHAHAHAHAHAHH! det är en fröjd att läsa alla era gamla inlägg en händelselös schlappdag som denna! hahahah fyfan vad ja gillare! tack för att ni finns!

2008-03-26 @ 12:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback