ALL MAKT ÅT TENGIL (& nikki)

Jag har ju tidigare namedroppat Tengil i bloggen...denna Tengil (japp taget från vår bästa bröderna lejonhjärta) är aliaset för käre Lukki i min klass o han är en väldans sköjig prick. Han har ihop med minst lika sköjiga Nikki en blogg som är sjuhelvets rålig ibland! (haha ibland...ja mena alltid såklart) det här är ingen vanlig blogg
Det är bland annat dom som länkat mig vidare till min bästa youtube film för tillfället - Charlie the Unicorn! Så humorn är ju verkligen på topp!
Lukki är mannen i polotröja som gillar WoW, historia o vi har spått hans framtid som professor med den självklara pipan i mun, han snackar internetspråk (lol elite pwned etcetc jag fattar inget) & klarar av att hinna med bussen som går om 4 minuter när han precis vaknat (hoppas han ska berätta denna historia snart). Nikki är mannen utan polotröja som sprutar öl ur näsan, målar i stället för att...göra allt annat o som är asbra på robotdance (pawh riktitt).
YEEYEE hoppas ni  fortsätter ert bloggande!! // Fofroritotjojofof


Kommentarer
Postat av: Nikki

kom in i värmen vettja! tar bara ett par minuter, jag och kukas har dessutom blogg-garanti, vilket innebär att om ni tyckte det var tråkigt att vistas på vår blogg så får ni några minuter av vårt liv, vilket faktikst innebär att ni inte har förlorat något alls! inget att förlora, sketbra! så var en snel hest nu

2007-12-15 @ 23:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback