juuuulisch 2

Eftersom Jöran updaterade om sitt luciatåg tänkte jag med göra det. Alltså för er som inte vet brukar Polhem misslyckas med allt som har med kultur att göra. Teknik, design & sport går bra, men när det kommer till dans & musik så går det verkligen åt fanders (synd för mig eftersom de är typ de som är prio 1 för mig...men man kan ju tydligen inte få allt man vill ha)
Idag i vart fall så åkte jag till skolan, i värsta ghettobussen btw, såå greyhound-varning, folk med hiphopkepsar som ser allmänt skärckinjagande ut, de stinker cigarettlukt och bussen vajar så mkt att man tror den ska välta vilken sekund som helst...jag kom bort från ämnet! Ehh...aah i bamba (äckligt) så skulle vårt luciatåg gå av stapeln. O så gjorde de oxå...dom va typ 20 pers, men de lät som max 5! seriöst! I bet that dom kunde sjunga, men dom 15 resterande persen hörde man nollkommanollnoll av! va gick fel? om dom vill va med få dom fan ta i oxå! LAM.COM!

Yeeyee, egentligen hade jag tänkt o åka hem igen efter det men så bidde de inte! Luciakuppen, polhems egen balla fotbollsturnering va nämligen idag! De va fan fett nice o sammanhållningen va på topp! sånt gillar vi! Såklart va inte jag med i laget....orka röra på sig i onödan! Så jag stod på läktarn o heja på, de är lätt värt de med iofs

läep // Frittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback