juuuulisch

Tycker det har vart dåligt med julstämning hittills i december. Blev lite bättre idag när man fick se ett luciatåg.  Alltså esmu3-tjejerna som sjöng - cpcpcpcppcBRA! Älskar när det är massa olika stämmor och sådär himla bra så att man bara sitter å ryser.  För att råda bot på julkänslobristen i övrigt har jag precis panik-laddat  ner lite julsånger. Det hjälper! Tyvärr så missade jag julkonserten jag skulle gått på idag, har fullt upp med kemilabbrapport. Jag menar, vem vill sitta i en kyrka å lyssna på skitduktiga musiker när man kan sitta framför datan och vrida ut och in på hjärnan för att fatta skillnaden på ligander och cetralatomer och kelatkomplex och vanliga komplex.

Btw nån som har ett fett räjv att bjuda in Jöran på på nyår? Frittan är ju kvar i Lanzarote (nyårsgrisfest månntro?) vid det laget så jag får roa mig på egen hand. Förbannat tur att jag har några andra vänner sas.


Omotiverat.com:
Folket på volvo är så sjukt sköj! Älska att sitta på en bänk brevid en 60+ finska när hon röker och berättar om sin lungcancersjuke man. Eller få höra att de slappaste gubbarna har egna förråd av handskar och hörselskydd i sina skåp. Eller sitta på möte med laget när folk sms:ar, sover och snackar skit med varandra istället för att lyssna på chefen. Eller att höra skvallret om vem som har vart med i en porrfilm och vem som knarkar. Eller att tillsammans med truckkille 1 lura truckkille 2 att man vart tillsammans truckkille 1 för ett år sen. Eller att snacka skit om M som alltid sitter på balkongerna och sover istället för att jobba. Eller lyssna på C när han berättar om sin oklara megafamilj. Det är värt det!


LUCIAHÄÄJ!
/Jöran

Kommentarer
Postat av: P

kom och räjva med mig!

2007-12-14 @ 00:04:38
Postat av: Jöran

P - ja gärna! :D

2007-12-14 @ 16:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback