Laszlo Pongo is alive!

"Postat av: Laszlo Pongo

Jopp... Jag lever... visste inte att jag var en legend dock, men jag är glad att ni minns mig på ett bra sätt.

Är just nu i exil i Trollhättan, om ni vet om en ledig gymnasietjänst för en lärare i biologi/naturkunskap/kemi, let me know!

Hoppas ni har det bra...

By the way...
Intressant vad man kan hitta om man gör en egosearch... :P

2007-dec-12 @ 21:18 "

Hahah värt! :D Känns till och med okej med en ego-googling för en gångs skull. Tyvärr tror jag varken jag eller Frittan har några lärartjänster på lager. Men annars är allt prima med oss! Och förresten såklart vi minns dig, vi minns alla värda att minnas :D


ps. sök i bloggsöken uppe i högra hörnet på "remember" för att se inlägget Laszlo kommenterade.

HÄÄJSVÄÄJ!
/Jöran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback