lucia night

Måste bara tipsa om detta. Det tragiska är att jag kanske inte själv kan gå för ja kommer va så sönderstressad o ha lots of shit att göra så ja kanske inte hinner...eller jag borde hinna men orka att inte sova (sova & äta & pissa när man är jälvigt pinkignödig är ju livets topp 3 nödvändigaste sas)

Men aah, för att komma till saken: Lucia Movie Night! hur coolt är det inte? jag vet att det varit tidigare år, men först nu har det kommit i min vetskap (oklart).

Man sitter uppe från typ 23:30 till 07:00 från den 12 till 13onde & tittar på 3 hemliga förhandsvisningar. I priset (200 pengar) får man förfriskningar (älskar det ordet) & mat(!) & en o annan överraskning!
Biljetterna släpps imon, man måste va fämton år o allt sker på Bergakunga'!

Helt underbart ju! måste tänka över det hele, se om jag kan överleva, om jag har råd, om ja vågar (tänk om e blir en skräckfilm lixom :S) o om jag har någon att gå med! (skit i va mamma o pappa säger...jag åker ändå direkt till skolan sen ändå)

Måste pissa! // Frittjoff

Kommentarer
Postat av: Jöran

men shit de låter typ najs! värt att kolla upp närmare sas

2007-12-03 @ 22:23:14
Postat av: Fritjof

javisst.
gör det idag! calllllllllllllllllllllllllllllllll me

2007-12-04 @ 10:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback