mittimellandagar

Buuuhhuu äma å janne åker om en vecka och är borta meeegaalänge. Nästan iaf. Fast vi kommer ju å hälsar på så vi kanske inte dör.


Jöran har köpt ett Wii! Hur party är inte det? Ssuperräjv! Fattar inte varför jag inte har tagit mig i kragen å langat ett tv-spel tidigare. Måste bara langa lite fler spel till det, man tröttnar på Wii Sports även om det är sköj.

Frittan springer fortfarande omkring på stranden på Lanzarote. Å här sitter jag hemma å måste skriva en gympakomplettering om strandtennis. Jag råkade visst föreslå för min gympalärare att jag kunde komplettera lektionen jag missade för att åka till Gran Canaria med strandtennis. Synd att jag inte spelade nån strandtennis där bara så nu måste jag ljuga ihop en story. orsch.

En till sak om Wii. Jag å syrran har hittat ROLIGASTE sättet att roa sig med det. Man tar fram den där sidan där alla Mii:isarna står på nåt slags golv. (Hahha graden av overkill det var att skriva att de står på ett golv va nte nådig men nåväl). I alla fall sen använder man det där vertyget där man kan sortera Mii:isarna efter olika saker, typ färg å kön. Det är så kul så det finns inte att se när de springer runt och ska ställa sig i olika sorteringsled! Å ibland ramlar de! Känner nu att detta låter bajstråkigt men det är det inte. Kuuul. Det bästa är när man säger åt dem att sortera sig efter vilka som är favoriter och inte. Det är bara min och syrrans gubbar som är favoriter så därför får de stå längst fram på ett eget led å alla andra får stå bakom. Hhahahah det ser så underbart mobbat ut! Löv it!


Det är inte såhär vi gör men detta ser ju också skojjigt ut:
 Gött att man har ett liv.

HÄÄÄTTÅ /Jöran

Kommentarer
Postat av: P

hahaha värt:D Jag har inte lekt i Mii-landet så mycket, måste göra't! Jag och Brie boxade i seriöst 1½ timma igår:D Det var värt det! Måste investera i Mario Party 8!

2007-12-30 @ 18:52:05
Postat av: Jöran

P- Ja görä! :D Träningsvärk idag då lr? Jag fick träningsvärk idag av nån boxgrej jag gjorde igår! :o:o

2007-12-30 @ 21:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback