vem e han? aloe vera?

Idag fick ja gå upp kvart i 8! en lördag! yaaay! sen åkte vi till nån lagerlokal o lasta in massa stöldgods i våran volvo o körde till nån stor marknad så vi ska tjäna fetcash påre....HAHAH! not jävlar va kul ja e! *not* umgåtts för mkt med folk med dålig humor idag tror ja!

Men okej åter till allvaret, ja åkte till en lagerlokal på riktigt. För klassen skulle tjäna stålar till klassresa! såå vi fick packa, ettikera, ettikera & ettikera massa aloe vera-produkter. Typ shampo, lyspyl, djurspray etcetc. Men dgb, vi fick päänggar & vi skämtade & ställde "20frågor" som är lite av ett speciellt tidsfördriv för oss.

Appropå äpplen. De suger om jag inte kan äta de mer. Asmkt! Men iaf ja får ont i magen av äpplen! Så ja är säkert inte allergisk får då skulle de mer va halsen o sådär, men kanske lite överkänslig. Osså tänkte vi att de va all jävvla besprutning, men de kanske de inte heller är. Orka. Fast de går säkert bra med äpplepaj o tillagade äpplen osånt. Yeeyee. Jag är ju allergisk mot skaldjur ("meen asså...kan du inte äta skaldjur om dom är...eeeh...skalade?") men ja har inte testat mig, vågar inte. en annan dag. (A)

ska dra, borde ta tag i mig själv o duscha sen gå o checka melek!
GÖTT SOM KORV! / frittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback