?

Kom just att tänka på ett problem jag snart komer att få. A:et på mitt tangentbord är typ påväg väck! Sakta men säkert suddas det ut! Även S:et ser ut att gå samma dystra öde till mötes! Vad ska man göra åt det? Iofs vet man ju på en höft att S och A sitter där de sitter å skulle man glömma av kan man ju alltid använda uteslutningsmetoden. Men det känns så B. Fult. Fast samtidigt NGT onödigt att köpa ett helt nytt tangentbord bara för det! Scheiisse vilket problem alltså! Undra om man kan köpa bokstäverna en och en? -Ett A tack! Eller om man kan köpa typ klistermärken att fästa på de tomma tangenterna? Vilken affärsidé! Guud va smart jag är! Jag va sådär sjukt bra förut idag också men nu kommer jag inte ihåg varför. Älskar att vara bäst. :D Det är det Fritjof & Jöran gör bäst, att vara BÄST. Eller också kanske man iofs bara kan måla på ett A med tuschpenna... Hmm.. Som tur är har jag ett tag på mig att klura ut en bra lösning. Får försöka att inte slösa med A och S under tiden.

AAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSHÄÄÄJJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback