körv & kerläk

Tjofräs!

Tänkte börja med o avreagera mig lite! Vet att ämnet är NÅGOT uttjatat men vafan?! jag blir så jääävla arg på alla kukvuxna som tror att dom äger allt o alla i affärer, va är de med dom?! Orka typ vara dum i huvvet. Idag skulle ja köpa Navid-biljetten, så jag gick till en sån affär där dom säljer sånt då försökte en tant tränga sig för o ja ba "okej ja har ändå fett om tid så here you go, sheeegooo!" men sen kommer de två jävvla fittor som försöker tränga sig före!!! va fan e de men dom?! hade jag haft en hagelbössa hade jag tagit andra änden o slagit ner dom!!!

Men skit i de nu! Jag har lugnat ner mig, o man kan ju inte vara en körv på alla hjärtans dag!
Sååå nu får vi hoppas på party ikväll!!! O massa kerläk till underbara underbara! :D

♥ ♥ ♥  & Löv eran tillgivne Fritjof

I(L)LÄEP

P.S. Sånna hära pins ska vi tillverka när Jöran kommer tillbaka har Frittan bestämt!

Kommentarer
Postat av: Jöran

ÅFFKÅÅRS! klart som korvspad att vi ska! :D:D

2007-02-18 @ 10:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback