tänka sig

Imorgon är det onsdag = ledig dag för Jöran, <3 Donner.
Men det finns ett stort problem. Jöran måste plugga fysik men fysikboken ligger i skolan! VARFÖR?? Så dumt! Den hade gjort sig så fruktansvärt mkt bättre hemma hos Jöran. Verkligen fett ovärt.

En annan skolgrej. Idag hade Jöran utvecklingssamtal å blabla å lärarn frågan Jöran om hon vill ha lite mer utmaningar, om det är för lätt i skolan? Dagen komplimang/SKÄMT!!!!!  Liksom yyyyrsäkta FÖR LÄTT? Tillåt mig asgarva!!! Det är inte alls så att man fattar cirka 0,002 av fysiken å matten neeejdåå jag behöver VERKLIGEN mer utmaningar! Hahhahha! Måste ge ett sjukt softisch intryck på lektionerna...

Eh ja det va väl allt på en höft. Känner för att dampa loss lite men kommer inte på nåt jag stör mig på. Deprimerande.



AHHH
Försöker verkligen tänka ut nåt störande men NÄHE.


DAMPKÖTTSHÄÄJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback