Jag är en MAN

Tjoflöjt!
Det är nu bevisat: Fritjof är inte bara en Ugly Betty, hon är även en MAN!
Följande konversation utspelade sig idag mellan Jöran och Bävern, pga denna bild:
 
man1

bävern säger:och snubben till höger är ...
bävern säger:

brorsan? 

bävern säger:
eller nån pojkvän?
jöran säger:SNUBBEN!
jöran säger:
AHHAHHAHA
jöran säger:
snubben är en tjej  j
öran säger:
en kompis
bävern säger:oj

bävern säger:

säg inte det itll henne

fotnot: bävern är ett fingerat namn

VAÄDEHÄR?! Okej att Jöran är otroligt kvinnlig med sitt läppglans, och att Fritjof kanske inte framstår ur sin bästa dager. Men ändå! Och det värsta är ju att det inte är första gången!
För precis samma sak har faktiskt hänt en gång innan, men inte med samma bild. Utan den här:


man2

Innan Håkan Hellström konserten 2005 så blev hon för första gången klassad som Jörans pojkvän!
Och hon ser ut som fan, så de är väl bara att ta det med en nypa salt och hälla lite socker på...

// Fritjof tha man and transvestit
(som ni ser på bilden nedan! jag måste säga att jag har lyckats förklä min manlighet rätt bra där!)

transa HEY I'M GAY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback