oh my godness

Visserligen är det väl redan allmänt kännt men det tål att sägas igen: Jöran är en hejdundrans god och ärlig människa.

Idag på promenix med hunden i Ruddalen hittar hon en mobiltelefon. Mkt fin och rosa. Men inte får Jöran för sig att ta den! Neschdå! Hon kollar upp hemnumret i teffilånen och knallar sedan hem för att ringa (tar även hem telefonen så att den inte skall bli blöt). Än så länge har inte mörten svarat men det är väl bara en tidsfråga och vips så är alla glada igen :)

Sen att Jöran tycker sig vara värd en fet hittelön är ju en helt annan femma...

Idag var också Jörans första dag i skolan. NÅGOT SEGT. Orka en dag betsående av:
2h fysik
1h matte
2h engelska

Hoppas det är mat snart. Min mage går typ inåt av hunger. Fick just reda på att jag kanske har nationellt prov i svenska imorgon. Lite orsch. Har ett fett häfte med texter att läsa på som jag inte känner mig speciellt sugen på. Bajsnationella. De är källan till all ondska. All panikångest i alla fall.

Jahapp detta var ju ett inlägg redo att kopiera för intresseklubben. Härligt värre. Känns som en klockren måndag detta även om det är en tisdag.

KÖRVHÄÄÄJJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback