shut up!

Waaah Jöran hade fet otur på bussen idag! Efter att ha genomlidigt den oändligt långa resan från eriksbergs centrum till centralstationen (då alla går av och man kan andas igen) trodde hon att det var dags för lite chill-i-dill med musik å lite mer gott om plats än innan. Men va händer?? Innan man ens har hunnit sätta på musiken (alltså vid brunnsparken) kommer en illaluktande kärring och sätter sig bredvid mig! OORSCH! Men hon luktar inte bara illa och har megaskabbigt hår, neejdåå det hade vart alldeles för skonsamt, utan dessutom är hon en tvättäkta tjötröv. Hon snackade konstant HELA vägen från brunsparken till fyrktorget!! Tack så mkt! Blää kärring jag vill inte höra om dina senaste äventyr på systemet, eller om en 50 årig gubbe vid sahlgrenska gav dig en 20:a eller om din dotter är chef eller om du hade en dvärgcollie när du va liten eller om du har vart gift med en indier från Malaysia eller om du har stämplat ditt hundra kort eller vad en pripps blå kostar. Å jag vill inte ha en miljon frågor om hur gammal jag är och om jag har någon hund och vad hunden heter å vart jag bor å (JOTACK jag vet att jag ska gå av på fyrktorget då) å vilken skola jag går på och vart den ligger och vad mamma och pappa jobbar med! SHUT UP FFS! Varför ska man annars bo i Sverige om inte för att slippa prata med främlingar på bussen? Hallååå!

KÖÖRVHÄJJ!

Kommentarer
Postat av: Lännyhhh

hjääälp!!! ja har råkat ut för den tanten TVÅ jävla gånger!!! hon e brutaaaalt jobbig!! speciellt när hon snackar på som fan kl halv åtta på morgonen... förstår din frustration! :S

2007-01-11 @ 18:38:39
Postat av: Lään

Söt blogg btw! Jag ska va en flitig läsare av den! Ni kan även vänta er att Ellar och Kurrttan snarast ska skaffa en egen blogg. Det ser vi alla fram emot!

2007-01-11 @ 18:47:12
Postat av: Jöran

OJ! Stackars sate! Musik-tiden på morgonen är ju guld värd! Jag förstår dig mkt väl också :)Å vi LÄNGTAR massor efter Ellar å Kurttans blogg den kommer nog bli en riktig höjdare :D

2007-01-11 @ 18:54:08
Postat av: Fritjof

ÅÅH! Kurrttan och Ellar måste fixa de nu! :D Vi kommer ju bli hur bra sammarbetspartners som helst!

2007-01-11 @ 20:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback