What-to-do?!

Okej! Jöran har rymt ut i skogen med sin hund, och Fritjof har inget att göra såå, under tiden skriver hon lite om "vad ska man göra om man hittar en jättefryst julmust i frysen?"
För det var precis vad som hände igår för Fritjofs del när Jöran återigen valt att gå på någon middag:

Hemma hos Tha Pimp låg en gammal julmust i frysen, antagligen efter allt julfirande. Så här kommer en stegvis "what-to-do?"
1.Värm upp den lite under varmvatten


2.Värm den ännu lite mer

3. Var inte rädd! Att det skvätter överallt är heelt normalt!

4. Häll liiite vatten i den

5. Tryck ut lite i ett glas om du vill ha

6. Skär av toppen på flaskan för att sedan....

7. Hälla ut allt i en skål!

KLARRRRT! sheegoo!

SÅ KAN DET GÅ! hoppas att Jöran har något att uppdatera efter sin strapats i skogen sen!
VÅFFELHÄJJ!

Kommentarer
Postat av: Patriciaaa

awesome dude!:D haha ni äger! vad används till att skära av toppen? kniv?

2007-01-15 @ 03:02:15
Postat av: Anonym

Japp! det är bara att kötta på! :D
Om man ångrar sig kan man alltid laga den med silvertejp!

2007-01-15 @ 15:22:32
Postat av: Dannii

Asså ni är ju så klockrena! Nu har jag äntligen lyckats ta mig i genom hela bloggen.(inte för att det var något annat än underhållande, bara det att jag inte haft tid eller tänkt på det innan!) Ni är ju så underbara! Keep up the good körv som jag brukar säga till den gamla räven! Mer party åt folket! PEACE!

2007-01-15 @ 17:03:44
Postat av: Fritjof

HAHA! göööött! Vi känner oss såååå hedrade :D PARTY


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback