drogtest... uppföljning!

Status drogtest: MISSION COMPLETED!

Yääyh! Jöran made it! No droger in the kiss :D Sånna där kissa-i-vit-plastmuggs tillfällen är verkligen speciella!
Sköterska: Här har du en mugg.. ehh ahh har du gjort det här förut?
Jöran: Mmm typ.. eller inte drogtest men hos doktorn åså...
S: Ok, men då vet du hur man gör, kissa i muggen, ungefär halvfull ska den va.
J: okidoki! *går in å kissar i muggen* *anstränger sig för att inte göra som en gång hos doktorn å kissa den typ överfull*
Nu kommer vi till den jobbiga delen!
 okej att i all sin ensamhet pissa i en plastmugg, men att sen lämna över sitt kiss i en plastmugg till en främmande människa! ORSCH! Man blir liksom stående å vet inte hur man ska göra! Typ hej-jag-försöker-hålla-handen-över-själva-öppningen-på-muggen-så-att-det-inte-ska-bli-så-äckelpäckel. Mne sen kommer ändå det asjobbiga "Här har du mitt piss din bäfver"-ögonblicket. Aah pinsamt! Å i detta fallet hade sköterskan inga handskar på sig när jag kom med min lilla mysiga mugg.
Jöran: *håller fram muggen* ehh...
Sköterska: du kan ställa den där, jag har inga handskar på mig..
J: *ställer muggen  på bordet*
S: så! *har satt på sig handskar* vi vill ju inte att jag ska ha nåt på mina fingrar (typ droger som sen skulle hamna i mkitt piss å ge utslag)
MM OFTA! Inte alls "Vi vill ju inte att jag ska få ditt piss på mina händer* Yyyrsäkta men varför säger hon inte det? Va ju ngt uppenbart. JAG hade inte velat ha hennes piss på mina händer heller, inte precis så att man tar illa upp om nån vill ha handskar på sig när de ska pilla på ens kissprovsmugg!´

Menmen whatevvah! Nu äre iaf avklarat! Finfina kläder fick jag prova ut också :) På en höft typ 50 storlekar för stora men det ska nog bli bra!

KISSKÖRVSHÄÄJJ!


Kommentarer
Postat av: Malino

HAHAHA! Så du kissade inte på dig på morgonen då :D?

2007-05-11 @ 08:12:17
Postat av: Jöran

hahha nej det klarade sig som tur va!

2007-05-11 @ 16:15:06
Postat av: ÄMA

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH!!! du fattar inte va ja garvar fyfan du e helt underbar JÖRAN! ja älskar dig!:D

2007-05-11 @ 17:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback