drogtest!

Jöran fick en kallelse till drogtest idag! Men hys ingen oro gott folk! Det är inte så att Jöran vid flertalet tillfällen har blivit ertappad med kokain eller LSD eller GHB eller hash eller nåt att annat sånt där vitt läskigt langar-pulver  i kroppen eller nåt sånt, absolut inte. Hon ska bara på en liten kontroll inför sitt sommmarjobb. Hursomhelst på torsdag är det dags att pissa i en kopp om det är så man gör. Det jobbigaste med det hela är att man tydligen inte får kissa på 3 timmar innan testet som är kl. 9 vilket innebär att Jöran inte får kissa efter kl. 6 på morgonen. Å klockan sex lär man ju inte vara vaken vilket innebär att man inte får kissa på hela morgonen tills jag ska göra testet! Mkt orsch eftersom att min blåsa alltid är påväg att sprängas när jag vaknar på morgonen!  Dessutom vill man ju inte smygkissa för tänk om de märker de å tror jag jag har försökt kissa ut resterna av gårdagens lilla party-piller? Inte bra! Fast på plussidan finns ju att då kommer jag garanterat inte ha några problem med att kissa när jag väl är där, annars brukar man ju drabbas av akut förstoppning i alla ändar när man ska göra sånna där kissprov. Skulle iofs inte förvåna mig om jag drabbas va det ändå. Menmen det är ett senare problem.


Dagens by Jöran hjärtade låtcitat:
"You got to make your own kind of music, sing your own special song, make your own kind of music, even if nobody else sings along!"

VAR DIG SJÄLV HELT ENKELT! Jag borde börja jobba med att svara på frågor från osäkra pubertetsoffer på typ kamratposten eller nåt sånt. Usch, det här blev på gränsen till äckligt. "Var dig själv" måste vara en av världens 10 mest uttjatade klyschor. BLÄ.

Eh FÖRESTEN! Dagens bästa ögonblick! Min mattelärare skulle skriva upp lite viktiga tider inför imorgon (har nationellt matte C prov då) å skrev:

Prov 8,30
Lunch 12,30
Party

HAHAHAH! :D Såå bäst! Fritjof å Jöran kunde inte ha sagt det bättre själva! Först gör man skitjobbet, sen äter man å sen har man PARTY!

MATTEPARTYHÄÄÄJ!

Kommentarer
Postat av: Patriciaaa

hahaha:D Johanna du e för underbar:D skrattade högt åt din drogtest-utläggning:D älskar dig!!

2007-05-09 @ 03:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback