info

Idag va Jöran på nån slags information/introduktion på Volovo idag inför mitt sommmarjobb där. Orka att alltid på sånna där sommarjobbs informationer så tar de för givet att man är helt dum i huvudet! Samma sak förra året inför kommunsommarjobbet. Fast de va iofs ännu värre. "När ni kommer till arbetsplatsen första dagen är det bra om ni går runt å hälsar på era arbetskamrater å skakar hand med dem." JAHA!??? Jag som trodde det var en fördel att vara helt asocial/ skrika "HEJ ERA RUTTNA RÖVHÅL!"  Var ju en jäkla tur att jag fick reda på hur man ska bete sig. Phew. Längtar nästan tills jag blir sisådär 30 bast och förutsätts ha en hjärna.

Menmen under mina fyra mumsiga timmars information idag så fick jag nöjer att stifta bekantskap med en del fula människor. (Stifta bekantskap = stirra på). Den värsta va en tjej med årets mest orsch röst, den lät liksom pretto. Orschrösten hade dessutom fula kläder. Jeans som sitter fult över rumpan = bläää. Men det som störde mig mest var att hon hann säga "Kalasbra" FYRA gånger under den första halvtimman!!! AHHH! Kalasbra är typ århundradets äckligaste uttryck! Speciellt när hon sa det eftersom att hon sa det helt seriöst! Å om man nu nödvändigtvis måste använda det så kan man väl iaf blanda upp det med lite andra "bra-ord"??? Orka använda "kalasbra" så fort man vill säga att nåt är bra! Hoppas verkligen inte att jag kommer behöva jobba med henne..

KÖÖRVHÄÄJ!



Nu när jag läste igenom inlägget i efterhand måste jag bara förtydliga att hon verkligen på riktigt sa "kalasbra" FYRA gånger! Kännde att det fanns risk att man trodde att det var en överdrift men alltså ICKE!

Kommentarer
Postat av: äma

HAHAHAHAH:D de kommer så bli du å hon i sommar:D

2007-05-30 @ 23:52:57
Postat av: Jöran

hahah nääj! Jag bävar! :S

2007-05-31 @ 14:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback