bara 2 månader kvar på en höft

Nu är det dags att börja ladda inför Barcelona så Jöran har kollat upp vad som skall shoppas.

Vi måste besöka:
American Apparel så att vi kan köpa sånna här najsiga klänningar:
image420

"Le Swing" en second hand butik på gatan Riera Baixa som tydligen ska vara fett värd enligt diverse bloggar.
(En fråga förresten, vad är skillnaden på "second hand" och "vintage"? Är det ens nån skillnad? Förvirrande!)

Nike vid/på/i/ jag har ingen aning Las Ramblas. Vet inte varför med jag är allmänt pepp på lite nike-shopping!  tex så har dom ju mucho fina vindjackor.

Miss Selfridge  på C/ Bergara . Inte megaparty kläder men det finns en hel del gosigos väskor på deras hemsida iaf!
http://www.missselfridge.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=20555&storeId=12554&categoryId=63777&parent_category_rn=63776&productId=450089&langId=-1

Adidas Originals på Avinyo 6. Langa tracksuit kasche?

Ojoj detta blev en fruktansvärt ofullständig lista men det va mucho svårt att hitta värda affärer på internätet. Vi får helt enkelt strosa runt istället och hoppas på det bästa.

KÖÖRVHÄÄJ!
/Jöran


Kommentarer
Postat av: P

Jag blev jättebesviken på AA-affären jag var i i San Fran :/
Den sög typ, men det kanske bara var den, för online har dom ju supermycket fina saker

2007-11-28 @ 22:22:23
Postat av: Jöran

P- uh det suger isf! Jag vill att ALLT från nätet ska finnas där också.. men vi får väl se..

2007-11-28 @ 22:34:23
Postat av: Malino

ååå låter supervärt alltihopa! vi måste utöka den å langa tidsschemat :D

2007-11-29 @ 19:57:17
Postat av: Malino igen

du btw hette inte vår lägenhet "Avinyo", borde inte vi typ bo granne med adidas? :)

2007-11-29 @ 20:01:51
Postat av: Jöran

mailno-jaja lätt! planering e sköj! Oh granne med adidas e värt! :D

2007-11-30 @ 17:54:30
Postat av: JulleBulle

aaaah, shit va pepp jag blev nu! och jag har vart på AA i sthlm och där hade de en hel del festliga saker men det är iprincip bara basplagg typ. men ååh så sköj!

2007-11-30 @ 21:33:12
Postat av: malinaaaa

jag äääääälskar er reasearch!!! :D:D PEPPEN ÄR INGET ANNAT ÄN PRECIS HÄR!

2007-12-01 @ 00:32:51
Postat av: Lään

asså extaaas! ja e så grooovt pepp! Nice, ja måste också börja kolla upp lite shit! granne me adidas?!? vaddå ja går o hänger mig`?:D
Jag har from idag inlett min nya sparsamhetslivsstil.. inga onödiga utgifter.. allt ska gå till fat living in Barca! Och en instickare; vintage är gammalt märkesshit.. å SH mest bara gammal shit;)

2007-12-03 @ 21:57:25
Postat av: lään agaään

och då ska ni missförstå mig rätt.. Sh kommer bli den ENDA (om någon!) shoppingen ja kommer snudda vid de kommande månaderna..

2007-12-03 @ 22:01:12
Postat av: Jöran

Julle- ihhh ALLA är pepp! Å basplagg kan va ganska najs om dom är just najs vilka AA's verkar vara! Men mest ska vi köpa partykläder tycker jag :D

Malinaanana- HAHAH! Gött mos! Vi förväntar oss att du å äma har langat fet research där nere innan vi kommer också...

Lännyhpännyh- Vilken otrolig lättnad att få vintage/SH-begreppen utredda en gång för alla! SH va en sehr gut förkortning också :)Sparsamhetslivsstil låter som nåt jag borde ta efter.. väldigt sunt och bra. Men i Barca är sunt det enda det inte ska va!

2007-12-04 @ 22:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback