hjärnsubstans

Vad är grejen med snor? Fattar verkligen inte! Noll-komma-noll-noll funktion juh!
Feber- vet inte men det känns ju helt klart som att det finns en bra anledning till att höja temperaturen nåra grader
Spy- Ut med skiten! Asbra!
Smärta-Lokalisera problemet! Orka gå runt å ha brutit armen utan att veta om det.. kan få jobbiga konsekvenser sas!
MEN SNOR???? Är man inte tillräckligt äcklig när man är förkyld? Å efter att ha snytit sig 158 gånger är ju näsan helt fucked! Dessutom kan man inte andas. Verkligen JÄTTEBRA. Iofs är jag ganska fascinerad av kraften i nysningar men det är också allt.

Denna gången har min förlkylning kommit med en annan liten gosig kroppsvätska förutom snoret- nämligen tårar! De bara rinner ur vänster öga! Sjukt jobbigt idag när jag går på bussen och en sekund efter det börjar vänsterögat lajer-gråta samtidigt som jag får en snorattack. Alltså, jag försöker torka bort tårarna för att motverka mascara-i-hela-fejjan-effekten samtidigt som jag desperat försöker suga tillbaka min rymningsbenägna hjärnsubstans dit den hör hemma. YES. Folk kolla med snällis-ögon på mig och undrar antagligen varför jag måste åka buss själv till farmors begravning. Orka se ut som ett offer. Orsch!


SNOKRÅÅKEHÄÄJ!

Kommentarer
Postat av: äma

hahahahhahah du e min bästa ilandsproblemsupptagare å partynerskrivare

2007-11-02 @ 21:08:58
Postat av: jööran

äma- Å tack sicken komplimang!

2007-11-03 @ 11:28:22
Postat av: P

hahahaha:D Älska!
vem utav er varä? Ni borde så langa underskrifter så man vet vem som talar:O!

2007-11-04 @ 02:49:25
Postat av: jöran

P- de va jag! hahha ja de kanske kan va en idé! Får snacka med Frittan ome't!

2007-11-04 @ 13:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback