honing

KORS I TAKET va gött det är med honung! Det är bara GOTT! Typ www.honung.se/gott Gaaaalet gott! Tack älskade bin för miraklet honung! I love it! Något av det underbaraste med honung föutom den helt magiska smaken är att man typ känner sig nyttig när man äter det. Det är ju i princip socker i geggaform å ändå känner man sig nyttig! Hur värt är inte det?? Mmmmm!

Bästa kombinationen med honung - Citron! Citron & honung = MUMSMUMS I MUNNEN! Det är liksom sött + surt å honungssmak + citronsmak å gottgottgott! En gudagåva rent ut sagt!


Oooups hinner inte langa mer om hunongs värdhet, ska hämta papi i stan. Taxi.se sas.


PÖSSHÄÄJ
/Jöris!

Kommentarer
Postat av: lännyh

vaddå sammanträffande att ja preciiiiiis åt det?!?! det ligger här bredvid mig i mitt tee..
och ännu ett hett tips, honung o smör på knäckemacka! så äckligt gott!

2007-11-27 @ 22:37:22
Postat av: Jöran

län- spoooky sammanträffande :O :P
ooh de låter skitäckligt men jag måste såå prova det!

2007-11-27 @ 23:02:16
Postat av: P

Honung är sååå gott:)! Kommer du ihåg våra ananasringar stekta i honung och... cashewnötter(?) ?
m-m-m-m!

2007-11-27 @ 23:34:45
Postat av: jöran

P- OHJA! Shit vi måste verkligen göra sånna igen! m-m-m

2007-11-28 @ 11:09:28
Postat av: JulleBulle

hahahha, älska älsklingstsl till HONUNG av allt. hahaha, men det är gott!

2007-11-30 @ 21:29:45
Postat av: Jöran

jullebulle- jag kännde att honung är underskattat så de va dags att göra en liten tribute till det!

2007-12-04 @ 22:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback