hilfe bitte!

Waaah! Jöran vaknade med en orolig känsla i magen i morse och hennes onda aningar visade sig vara sanna! Nationella provet i matte D ligger samma vecka som 50 spelar i Norrköping!!!!!! INTE OK. Meen eftersom att det bara är tors-fred som försvinner om man vill digga till fiddy så kanske det är lungan ändå... Fast risken är ju tyvärr brutalt stor att provet ligger på nån av de dagarna och då är Jöran fett screwed! ahhhhhhhhhhh Vem har otur? Hade kanske vart okej att banga provet om det inte hade vart för att det är ett av endast två prov på en hel kurs :/ SABLANS rent ut sagt!

fortsättning följer..


OHNOHÄÄJ!

Kommentarer
Postat av: Malino

du å jag e såå screwed måste jag tyvärr meddela! jag har iaf skrivit upp i min almanacka att det e på torsdagen provet ligger! KÖTT! å jag antar att vi har samma dag!

2007-10-24 @ 18:50:04
Postat av: Jööran

Sablans! Hoppas att donner har nån annan dag.. men chansen för det känns ju rätt liten :/ Tack för infon iaf kära kamrat!

2007-10-24 @ 21:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback