lollywood

De går nästan inte en endaste dag utan att det är ngt film-team ute på Lindholmen o spelar in, Andra Avenyn (redan sett 4 skådespelare, yay!) svt eller tv4. Rena rama wanna-Hollywood and I like it!
O på tal om just detta så ska Frittan kanske synas på tv ikväll! Dock är det inte hon som är huvudinnehavaren utan Amin i hennes klass! Typ "
hej jag har ig i det mesta, men nu ska de bättras"-dokumentär. Dom har ju vart i skolan o filmat några gånger, yaay! hoppas jag är lika cool som jag brukar! (va kom detta självförtorende ifrån?!)
Ska se're! orka att de kommer klockan 23:10 bara....då borde jag sova, eller läsa Harry Potter.

O på tal om Harry (vår allas bästa Harry! <3) så är F&J helt inne i sista boken! Så sjukt jobbigt att inte kunna göra något annat än att läsa. Abstinens! Nu ska jag skriva en filosofireflektion eller möjligtvis plugga matte....eller kanske bara läsa?!

image399 grr sexy *hrm*

YÄÄYÄÄ KÖSSHÄJJ!

p.s. ingen som har vägarna förbi järntorget som kan hämta mina glömda vantar på körskolan där? please

p.s.2 Må Voldemort ta Martin den jävla slynan!

Kommentarer
Postat av: P

Dumbledor är gay! Dom sa det på nyheterna :O å jag läste ut HP för länge sen!! :D
Var du på tv?
Voldemort borde så göra Martin till sin death eater! vilket iof makes no sense, för han skulle bara fortsätta att plåga det kvinnliga könet världen över, men han kanske kunde bli uppäten av Sagini, eller vad ormen heter. SVAMMEL
Saknar er!

2007-10-22 @ 22:43:32
Postat av: Fritjof

haahaa! JA VET! asabasacoolt...eller nått :P men de är fan rätt fränt att han e gay för han e ball!*svammel* ja va bara pyttelite på tv, julia va med o skrattade (surprise!) o den va as-b :D yay!
nejnej death eaters suger, de är bättre om han bara dudar honom så han aldrig kan leva igen eller återuppstå eller whattevvah, sen får alla kvinnor ett brev på posten där den glada nyheten kommer stå! klappat o klartt in i minsta detalj!

2007-10-23 @ 17:37:24
Postat av: P

Okej, du har rätt:D Jag gillar din idé! bara å sätta sig å vänta på brevet då:) Jag vill ha brev! Skicka till mig:O!:D
Naw, älska julias skratt:D

2007-10-23 @ 23:28:28
Postat av: Fritjof

eehm de kommer :)o snart ska du få ditt kollegieblock oxå om de går vägen!!

2007-10-24 @ 19:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback