oklara vidoes, någon?

Igår va F & J på födelsedags fest hos Jäns. Temat var filmkaraktärer så vi klädde ut oss till random folk i Harry Potter. Mucho snygga va vi! Dock va inte de kläderna lika klockrena längre  när vi gick ut lite senare. För eftersom Harry Potter-looken är typ skoluniform = kort kjol och knästrumpor så langar man hor-looken när ingen vet att man har klätt ut sig. GÖTT! nooot!

Anyways! Här är vår kväll i videos! Jörans mobilkamera står för kvallen och vi står för underhållningen .. lr nåt.
 

Här vad vi hos Jäns och leker med våra finfina trollstavar. (Jag hade en undulatfjäder i min och Fritjof hade ehh va de bäverhår?? Tror hon får rätta mig här!)

 

 

hahahhaha! Vad gick fel?? Varannat ord är typ "aa" och "aa!"

Men där var vi alltså påväg mot inferno tror jag.. trots att Timbak var sjuk..



Sjukt lam stämning här! Men kvällen va ganska värd trots allt faktiskt. MEN orka att utgång alltid är ett jävla lotteri, kan bli skitkul, kan bli INGENTING alls!!


HOORHÄÄJ!

ps. dagens citat:
Janne- "Men vi kan la gå in på Andra Långgatan och se vad den har att bjuda på!?"
Frittan-  "Men vi kan la gå in på Andra långgatan å se vad vi har att bjuda på!?"

Kommentarer
Postat av: janne

HAHAHAHAHAHAHH!

2007-10-28 @ 13:59:32
Postat av: janne

vaffan va hände me videosarna+ ja kan inte sen dom?

2007-10-28 @ 17:23:54
Postat av: Fritjof

JÖRAN!! FIXA VIDEOSARNA! DOM FUNKAR JU INTE!!??!?!??!?!??!?

2007-10-28 @ 17:27:55
Postat av: Jöran

Så nu ska det nog funka!

2007-10-28 @ 18:13:58
Postat av: Hermione

Vadå random?!
Jag va Hermione, Johanna va Ginny och Frida va Luna! detta är viktigt

2007-10-31 @ 19:41:57
Postat av: Jöran

hahahha sorry julle!! Folk va nära att gå miste om mucho viktig fakta där! INTE bra!

2007-11-01 @ 00:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback