vem googlar sitt namn?

Finns de nån i hela världen som tycker det är en kul grej på klassfotot i trean att hela klassen har på sig randiga tröjor? VAD ÄR GREJEN? Jag har svårt att komma på något tråkigare faktiskt. Gött att jag kommer att vara en del av det tråkigaste klassfotot EVER. Inget tema alls hade vart ett 1522 gånger bättre alternativ känns det som.

Vem är bitter? Jag??? buhu


På fredag är det kulturnatta! Det innebär att man kan vara kulturell hela kvällen och en bit in på natten. Det mesta kostar gratis också. Checka:
http://www.kulturnatta.goteborg.se/ vettja! Tyvärr är mycket av det som arrangeras lite väl überkulturellt för Fritjof och Jöran, men nåt lär väl kunna passa även oss? Tex. reggae på Pustervik? Vi klurar dessutom på att kolla räjv-statusen på klubben The Eye på Nef efter våra kulturella utflykter. Meen vårt sedvanliga fuck-you-om-du-är-under-20-probbe förföljer oss. Men det kanske kan va värt att langa sig dit och försöka komma in. Gör vi inte de så syynd å gör vi det så PARTY!

Mina naglar är jättelånga btw. Tycket egentligen inte om långa naglar och mina brukar dessutom gå åt fanders innan de har hunnit bli speciellt långa. Men nu har de alltså inte gjort det utan sitter bara längst ut på mina fingrar och långar sig. Å nu har jag inte riktigt mage att klippa av dem eftersom att de för en gångs skull har blivit så långa. Vilket dilemma! Det är allt bra skönt att bo i ett i-land så att man får tid att reflektera över sådana här viktiga saker.

OBS. Jättelånga var nog en överdrift. Men längre än vanligt i alla fall. Så långa så att de syns om man vänder handflatan mot sig.


KÖÖRVHÄÄJ!

Kommentarer
Postat av: Lännyh tha one

The Eye-klubben sitter ja också å suktar efter... å försöker komma på nåt smartheadsätt å ta sig in på stället.. har hört att de ska va sjuuuukt rääjv! men heeey, va hände me gästlistorna liskom?!?! Vi om NÅN har ju koll på sånt!...crazeee. langa infon om ni får tag på nån!:D:D:D

Postat av: Anonym

långa rulez :)

2007-10-05 @ 13:08:16
Postat av: Jöran

Men göttans att vi har en kompanjon i eye-suktandet! Vi har inte kommit på nåt värt ta-sig-in-sätt än men nån gång röstar jag för att vi helt enkelt bara går dit å chansar! Går det så går det sas.. Gästlisat hade man ju som sagt INTE bangat med det känns som det är fet "lycka till loser" på den tyvärr!
Hursomhelst blir det nog inte ens nåt försök ikväll!

2007-10-05 @ 18:45:18
Postat av: län

hehe... ja gjorde ett försök..utan resultat... ett riktigt lamt försök. Vi köade i typ en halvtimme.. för att få ett nej, och utmattade som vi var, så langade vi inte ens protesten.. vaddå lama gänget - here we come..?

2007-10-06 @ 16:30:18
Postat av: Jöran

Åhnejockså! Vi får försöka langa ett o-lamt försök nån fredag! känns som man borde ha nån slags plan.. å kanske en vit lögn innan man langar.. hmm

2007-10-07 @ 11:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback