h-h-h-haaata!

HATA!
Som vi alla vet är Fritjof & Jöran fulla av kärlek, men ibland är dom väldigt bra på att hata också.
Och som allt annat går Fritjof & Jöran in 100 % för allt dom gör, så även för att hata.

Här är den underbara listan, bara att läsa o hata:

- MARTIN

- Prettos!

- Vakna efter 12 o märka att hela dagen gått

- Feta finnar som dyker upp från ingenstans

- Att räjv för 18-åringar oftast är på vardagar

- Att räjv i största allmänhet oftast är för 20+are

- Torrbollsmänniskor

- Nervositet

- Allt som först är sköj å räjv men så helt plötsligt har alla det/lyssnar alla på den artisten = BOORING

- Äckelfeminister!

- Orkade armhålor

- Per Gessle
- Gratistidningar - JÄVLA miljöbovar!

- Miljöbovar

- Högsbotaverna - Jörans "bambamat"

- Kräk/Spya

- När allt kul händer på en gång - va sägs om att fördela det jämnt istället?

- När cp-irriterande människor anfaller en och tvingar en att prata med dem

- Frölunda Torg

- Cider som ska va björnbär (eller ngn annan käck smak) som visar sig vara endast päron

- Att man alltid ska behöva sköta allt själv

- Västtrafik

- Gråberget

- Flames (töntigt!)

- Äckel och Päckel som får varandra som får en o tänka "Va äre för fel på mig då?"

- När datorn hänger sig

- Rattfylleri

- Fjortisar

- Emofjortisar - typ 300 ggr värre en endast "vanliga" fjortisar!

- Tokio Hotel

- Gnällkärringar/Bitterfittor

- Sär skrivningar

- Brats som inte är brats utan som bara är wannabe-brats

- Folk som alltid ställer idiotiska frågor på lektionerna

- blogg.se för att dom strular hela tiden och är torra

- fjårtis-wannabe-modebloggare som tror att dom kan något om mode när man kopierar allt som Ebba von Sydow skriver i sin blogg. Tex linnruby (catfight?  vi är redo fast de lär ju inte hända...men isf kan man ju lika gärna ta de face to face sas!)

- R**a; 18-åring som ännu inte vuxit upp (vill inte lämna ut namn sådär med risk för att bli nerslagna *mesar*)

ÄLSKA ATT HATA!

HÄJ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Frölunda torg kan ta sig i röven! Sista r:et kan ju bara skaffa sig ett liv oxå lr ngt, fast han ligge rnog för långt ifrån, hopplöst fall! Och fjortisbloggare, no thanx (med x).

2007-09-18 @ 22:45:25
Postat av: käcka jensan

sorry jag skrev det förra, står för det

2007-09-18 @ 22:46:21
Postat av: Jöran

hahah lövli! Du har såå rätt, och vi också :D

2007-09-18 @ 22:47:11
Postat av: janna

a vafa ska man säga`? hata fjårtis-wannabe-modebloggare?
du kan ju fan inte ens stava till FJORTIS!
men du beter dig fan som en

Postat av: Lisen

Tjejor Tjejor Tjejor, Nu får ni allt ta och lugna ner er lite med det här HATA: Man ska vara glad :)
Angående Fjortisbloggande Linnruby som kopierar Ebba kan jag dessvärre meddela att denna faktan inte stämmer. Inte bara för att det är min vän utan för att jag vet att hon inte är en 19årig fjortis som ni tycks tro. Jag tror inte ens att Linn tror att hon kan något om mode. Hon skriver och framförallt tipsar folk vad hon tycker om vissa kläder. Somliga har väl det intresset. DOCK INTE JAG. Jag klär mig i det jag tycker är snyggt. säkert som er 2 aiiight?
Kram,

2007-09-19 @ 15:12:01
Postat av: Sofie

Linnruby "fjårtis-wannabe-modebloggare" ??
Du har nog missat va en fjortis är..
Jag säger som henne.. vem är det som är fjortis egentligen?

2007-09-19 @ 18:47:28
URL: http://pellemunk.webblogg.se
Postat av: F&J

janna - GOSH! vi är faktiskt två pers o angående stavnigen så är de verkligen inget vi bryr oss om.
ni andra - För vår blogg är absolut inte ett enda stort skämt från början till slut där vi töntstämplar oss själva i varannan mening! Inte lätt att veta om man inte vart med från början dock...

2007-09-19 @ 20:32:00
URL: http://fritjofochjoran.webblogg.se
Postat av: JulleFixarBiffen!

ni har så rätt i allt! <3. och palla människor som tar åt sig säger jag bara.

2007-09-19 @ 20:50:39
Postat av: Julle igen

orka att halva min kommentar försvann. palla människor som tar åt sig!

2007-09-19 @ 20:52:50
Postat av: Rikki

Dra in klorna nu damer så ingen får sitt öga förstört :P Ni kan väl vara vänner? fjårtisar å räjvare XD

2007-09-19 @ 21:36:23
Postat av: Hermansson

Haha. Gud vad underbart att ni nästan skaffat er en liten bitchfight här! Förresten håller jag med om nästan samtliga punkter. Puss på er /anna

2007-09-19 @ 21:45:03
Postat av: F&J

Gosigos på Julle, Rikki å Annna! Vi gillare! <3
Å angående Julles kommentar så är det bara för att blogg.se är efterblivna, se punkt typ 435 på listan!

2007-09-19 @ 22:04:02
URL: http://fritjofochjoran.webblogg.se
Postat av: F&J

HAHAH! Blogg.se är ju för goa! Skrev i inlägget ovan att Julles försvunna kommentar nog beror på att blogg.se är efterblivna å nu fick vi ännu ett bevis på det! Se även punkt typ 435 på listan!

2007-09-19 @ 22:05:05
Postat av: Malino

grrrr! här går det hett till! :D catfight över das internet sas! jag gillarä! å jag e helt på er sida, inte kluven en sekund LÖV (med Ö)

2007-09-20 @ 18:27:41
Postat av: äma

hahaha nu har ni gjort folk arga igen! ni kan ju inte en stava till fjortis HALLÅ?!!!

2007-09-22 @ 17:38:09
Postat av: Limpan

haha! gud vilken underbar lista, håller med er på massa punkter:D fortsätt uppröra! (obs, käckt!)

2007-09-23 @ 11:50:13
Postat av: F&J

malino- VÄRT!
Äma - du är en bäfver <3
Linnskipinski - hahaha! käckhet i våra hjärtan!

2007-09-23 @ 14:36:33
Postat av: F&J

Linnskipinski - Käckhet i våra hjärtan!

2007-09-23 @ 14:37:25
Postat av: F&J

Äma skullde ju få ett (L) men de försvann! :/

2007-09-23 @ 14:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback