MAAAAT! :D

Okej, dagens och kanske veckans festligaste, Jöran har vart på MATMÄSSA! Fatta LYCKAN! Mat-mat-mat. Smaka-smaka-smaka. JATACK-JATCK-JATCK! Mätt-mätt-mätt. Ungefär så var det. Vi var där för projektarbetet om ekologisk mat så först va vi seriösa inne på den ekologiska avdelningen, snackade med utsällare och samlade broschyrer. Men sen gick vi inte på själva den stora avdelningen och ÅT :D m-m-m, bang int!

Å alltihop va liksom gratis! (Förhoppningsvis betalar skolan inträdet på 60 spänn.) Jag åt:
* Sushi
* Glass
* Mjukglass
* Slush
* Korv
* Choklad
* Kex
* Energidryck
* Bulle
* Kaffe mocca
* Juice i olika smaker
* Morot
* Bröd
* Knäckebröd
* Tofu
* Quinoa-sallad
* Pastasallad
* Banan
* Odefinierbar frukt
* Köttbulle
* Russin doppade i choklad
* Cashewnötter

Dessutom tog jag med mig hem:
* Smörgåstårtsbottnar
* Delicato-boll
* Energidryck
* Rättvisemärkt godis
* Oboypulver

Gott äre! Och värt. Trots den brutala listan på ätna saker bangarde vi ändå massor för att vi kännde oss så åpna. Scheisse säger jag bara! Det var en dröm från början till slut och jag ville verklligen inte gå därifrån.

MAAATTHÄÄJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback