Vilken ära! Lilla jag..

Ojoj! Stora saker är i görningen! Häromdagen fick Jöran ett väldigt speciellt brev på posten. Det innehöll inte mindre än en inbjudan till att deltaga i Svensktoppsjuryn! GOSH!

image295
(såå underbart att hon gör "ska bara gå å kissa"-posen!)

Inser ni vilken otrolig ära detta är??? Jag blev alldeles darrig när jag förstod vilket ansvar de lagt på mina små vingliga axlar. Jag är UTVALD. Jisses amalia. Jag har fått en personlig kod att använda vid röstning och jag får vara medlem i hela fyra veckor. Men tyvärr har jag planer på att strunta i hela grejen. Jag känner mig helt enkelt inte tillräckligt insatt. Men samtidigt, om jag inte deltar, sviker jag nåt slags fötroende då? Det känns som att jag flyr undan mitt samhällsansvar! Jag är antagligen inkvoterad som "kvinna under 20", nu kommer det kanske under 4 veckors tid inte längre finnas någon som för in "kvinna under 20"s åsikter till vilken placering olika kvalitetslåtar ska ha på svensktoppslistan. Hjälp! Någon kvinna under 20 därute som kan tänka sig att ta min kod och därmed också mitt ansvar? Jag pallar inte trycket! Om världen rasar samman vet ni vem ni ska halshugga.


PANIIKHÄÄJ!

Kommentarer
Postat av: len

Hahah "ska bara kissa"-pose, det var en rätt klockren sådan också!

Postat av: Jöran

ja verkligen! inget att klaga på här inte!

2007-09-03 @ 18:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback