weekend

Tjoho, det är helg! Vilken fest!

MEN! Årets "vafan -tänkte-vi-med"- har hänt! (En liten försmak på "årets-listan".) Alltså, vafan-tänkte-vi-med när vi inte köpte Magnus Betnér biljetter så fort vi såg att han skulle ha ett gig här?? VA?! VARFÖR? För nu, när F & J äntligen hade bestämt sig, fanns de inga kvar! SCHEISSE! ååååå! Orka ha no hjärna at all. Magnus är ju BÄST och nu får vi inte se honom :( drabbas av depressionsattacker när jag tänker på det. Men för att bli glad igen kan man tänka lite på denne underbara man.

Tre anledningar till varför Magnus Betnér är BÄST:
1. Han är roligast! Rolig är till och med en underdrift i sammanhanget. Mest sköj liksom! Störst asgarvsfaktor.
2. Han är S - N - Y - G - G. Jatack.
3. Han är bitter som få! Bitterfittor är oftast the oshit men Betnérs bitterhet langar verkligen klockrenheten!

Jahapp men hur är det annars då Jöran? Jotack de rullar på man ska inte klaga. Lite synd bara att min mattelärare tror att 5 timmars hemarbete i veckan är helt okej ovanpå fysiken och kemin man gör hemma. Jomenvisst satte inte har väl jag nåt liv inte. Iofs sant men om jag ska plugga så mkt kommer jag ju inte ens hinna läsa bloggar å hänga på facebook å msn å andra nödvändigheter. Serious networking ohyes.


Inget att skriva om? Jag? Nämen hallååå detta är ju bara väsentligheter.

Föresten! Äma å Janne åker till Barcelona sju veckor i januari-februari för att praktisera. Rackarns sköj för dom, mindre sköj för oss som är kvar hemma. Liksom, inga Äma, ingen Malina, ingen Pehå å ingen Becka! VA GICK FEL? Men det som är positivt med hela spanien-grejen är att Fritjof och Jöran kan åka ner och hälsa på! Så om allting går som planerat och önskat så gör vi nog det. Hade vart värt som katten. Bang int.


ÖNSKEDRÖMSHÄÄJ!


Kommentarer
Postat av: Malinaa

asså ni måste verligen langa barssa! klockrenheten är ett faktum! YOU HAVE TOO!

2007-09-16 @ 11:37:22
Postat av: Jöran

japp! det finns verkligen inga alternativ!

2007-09-16 @ 17:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback