bloggtorka.se

Jag gick in & kolla på vår blogg & kom på att den var dödast i Universum (typ, förutom Kurrttaaans & Ellars dårå! :D) Men iaf:

- Jag har lyssnat jättemkt på gammal 80-talsmusik! Wonderful, det beror på Tjenare Kungen som gick på tv i fredags typ.
- Imon tycker jag att alla ska stödja Jensmensflensfiskrens & Gurra & nån mer genom o gå på
The Camp på Sticky o se Elefant (yay), Obliq & Mole. 60 spänn, insläpp 20:00, 18 år. Överskottet går till Rädda Barnen! :) Do itt!
image570

- Jag borde ta mig i kragen & rätta min otroligt spännande deckarnovell. NOOOOOOOT!
- Mitt horoskop idag:
asdfg
Men det har inte hätn något än. Förutom Dannie dårå, men hon är ju itne på avstånd! hahaa
- EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH! FÖRFAN I HELEVTE JAG HAR GLÖMT DET VIKTIGASTE!!! JAG HAR JU FÖRFAN TAGIT KÖRKOOOOOOOOOOOOOOOOOOORT! DÖR VÄRDHETSDÖDEN SOM IN I HELVETE! igår vare så jag va helt cepe-glad igår så jag kunde typ inte äta (förutom tårta sen dådå) IIIIIIIIIH! en 15kg tung sten lyfte från mitt bröst typ & de känns lättare att leve! YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY! känner bara att jag älskar livet just nu! :)
image571

så här cepeglad

KLAD HEST // FRIIIIIIIIIIIIIIIITELIIIFRIIIIITZ aka. Fritte aka. Frittan aka. Fridge aka. Fritjof!


Kommentarer
Postat av: biffen

aka. fridde aka friddan. Jag kommer på nyare och bättre namn hela tiden:) så värt! du är bäst

2008-04-02 @ 18:04:57
Postat av: Lille P

Iiiih! Grattis:D Bra jobbat:)! Jag gillar också 80 talsmusik! Massor:) Å så gillar jag Hawaii! Underbart må jag säga. Om jag inte dör imorgon, vi ska flyga helikopter:D! (isåfall så vill jag ha Brännö Serenad på min begravning, och Tears in Heaven på orgeln!)

2008-04-03 @ 09:57:29
Postat av: fridde aka friddan aka. frittan aka Fritjof etcetcectc

beef - hahhaa :D kärt barn har många namn, yay!

p - hihihi danke :D hade som saigt inte bangat hawaii! dö inte de är ovärt! älskar dig

Postat av: len

GGÖÖÖTT FRITTAN!! Då e de bara till å gratulera! Fan va grym du e! (avundsjukan e sååå här)

2008-04-03 @ 21:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback