Here we go again

Klart jag & Jöran håller ihop! I vårt & torrt! :D Så eftersom hon delade med sig av sin bästa musik tänkte jag hänga på trenden!



- Kanye West (som vi har sett live, yay) ft. Chris Martin (coldplaysnubbens underbara röst är sååå mysig)
Den låten är verkligen i mitt huvud hela tiden för den är bra :) (obs! de finns en bättre version av videon & musiken på youtube så sök på nått liknande lixom)



- BUTTERFLY IMP! FFS :D värsta räjviga konserten igår på Stickystick så gå in på
http://www.myspace.com/butterflyimp & njut & bli nöjd... haha.

Sen mer bra musik från Göteborg:

- Elefant, & lyssna på typ pannkakan & känns så bra, fast nu såg ja att dom tagit bort unpluggedversionen av pannkakan som va så party, men dgb ändå.
- Thomas Dybdahl som är så mysig så, fast nu orkar ja inte lyssna på honom för nu är jag party, men annars så!



Och såklart! det som spelas mest just nu i min player, ELVIS my maen! Suspicious Minds gör så man mår bra!

HARE FETT // frittjoff

Kommentarer
Postat av: cicci

suspicious minds rocks

2008-04-12 @ 18:29:15
Postat av: Frittan

cic - jajajaja! YAY!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback