obsobsobsobs

19 grader utomhus & tingsek i högtalarna, va kan bli bättre?! inget antagligen! De verkar för tillfället som om F&J har kommit in i nån chillperiod när de gäller att blogga, o de gillar jag icke! men va ska man görä?
därför kommer ett nu ganska så onödigt inlägg... så på tal om onödigt! Om de är nått som är onödigt så äre filmen
Pledge this! HERREJÄVLAR I MIN LILLA LÅDA! I lördags satt F&J (efter att ha möblerat om) o mölade chips, godis & äppelpaj & tittade på just den filmen. Men vi varnar er! FRUKTANSVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRT dålig film! om ni tänker den sämsta film ni sett & gångrar det med hundra för att sedan lägga till ingen handling så har ni den filmen i ett nötskal! ojojoj.

image576 
Vi tänkte lixom att den skulle vara dålig, men lixom med Paris kan ju bli så dåligt att den kan bli bra...men nä vilken besvikelse! O här hade jag tänkt ett youtube klipp, men nä jag ska skona er!

Så för att avsluta de här inlägget lite muntrare! here u go:

image577

JÖRAN ÄR NÖJDHETEN PERSONIFIERAD! de enda jag gör åt den här bilden är & asgarvar!! praktiska kläder på rediga föräldrar, men som nån skrev på fejjan så verkar jag & gurra ha de lite struligt i vår relation, HAHAHA! jag dör! // Äff


Kommentarer
Postat av: steppson

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH!

2008-05-06 @ 23:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback