PRISA GUD

... för nu kommer skatteåterbäringen! Eller åtminstone beskedet om den. Jöran cashar in 1800 och festen är ett faktum!

Synd bara att det är ungefär den enda festen för tillfället. Hade gärna betalat 1800 om nån hade kunnat fjärta in det bästa beslutet för vad jag ska göra i höst år i min hjärna. Seriöst jag brukar vara ganska uppåt men detta helvettet kan ju få vilken muntergök som helst att skriva in sig på närmsta självmordsklinik. Plugga kan va tråkigt men att jobba på ett skitställe lär ju vara detsamma. Ska man ta sig nånstans inna di utland så måste man verkligen ta sig i kragen brutalt HÅRT. Å detta ska man bestämma sig för innan den 15:e. Som är typ imon. FYYFAAAAN! Kuken är så uppenbart inblandad att Stevie Wonder hade sett det på mils avstånd. FYYFAAAN FYYFAAAN FYFAAAAAAN. Herregud inte ens att lyssna på 90-talsmusik kan få mig på bättre humör! Hängningen är sååå nära.

Woho! Upptäckte just på Studeras hemsida att man kan bli antagen på 45hp vikket innebär att jag kan hålla en miljon vägar öppna ett tag till och skjuta fram beslutet ännu längre! Yay!

Hade tänkt att säga nåt om Berlin också. Det va typ värt! Chill grupp och ganska mkt fritid. Dessutom har jag aldrig vart där innan så jag ville liksom göra alla klassiska turistgrejen som vi gjorde. När man väl efter typ 5 dar hittde fram till de rätta shoppingkvarteren så var de FETT värda :D utgången var det dock si och så med, Berlinarna langar samma räjvtider som spanjorena å det cpade sig lite för oss. Å den enda kvällen när vi verkligen kunde chilla på det så gjorde våra kära 90:or i gruppen att vi inte kom in. Verkade vara en fet klubb annars "Candy Car by Kinky Nightlife" hhahaha. Kinky 4 life liksom! Shit det är sånt som ger en tillbaka en gnutta livslust! Å snart åker jag till London också, LÄEP!
LÄEP FFS! Lätt att glömma i dessa tider. Scheisse orkar inte med min egen domedags-mood. Imon blir det med stor sannolikhet ButterflyImp-räjv.

Åh Melanie C på spelningslistan nu. "When the world is darker than I can understand, when nothing turns out the way I planned, when the sky turns grey...."   Hahahah nej skojja!

Dags att ta tag i fysiken! untzuntzuntz. Jag köpte värsta brutalohöga kilklackarna på hm i Berlin btw! Sjukt sköj å jag blir lååång.


HÄÄTTÅÅHÄÄJ!
/Jörannnnn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback