dagens sanningar

1. Sveriges väder ÄR verkligen shizo. Jetefint vårväder imorse, ösregn på eftermiddagen. Jahapp. Svärijesvärije älskad vän.

2. Jag är hypokondriker.
     Fredag: yrsel+feber.
     Lördag morgon: frisk & kry som en nötkärna,
     Lördag kväll: mastodontfeber.
     Söndag: snuvig. Idag: Frisk.

3. Jag är allergisk mot äpple. Tänkte testa idag om jag verkligen va're. De va jag. Ont i magen - häj!

4. Jag ska bli vegeterian. Grät igår när jag såg tv-nyheterna om dom stackars små fåren. Frågan är bara när?

5. Jag är konstig för jag har nästan glömt av Jörans B-Day!!!!!!!!!! Oförlåtligt... eller såklart inte glömt (måste ju alltif överdriva för de e min cup of té!) SÅÅÅÅ idag får vi hedra henne, en dag för sent! HIPPHIPPHURRAY!

image518

WOHO!

6. Nu tappa jag tråden.... Justdeja: Jag är dålig på & ta mig i kragen när de gäller att träffa Janne & Gurra, shame on me! De va ju inte igår vi sågs precis....imon? ikväll kanske....får se hur de går med mitt mvg i soms först.

7. Igår på dansen gjorde vi "the flaxmove" (orka beskriva). Jag D O G! jag har noll armmuskler.

8. PÅ TORSDAG SKA JAG TILL KÖPENHÄÄÄGEN! YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAH WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!!

fishäj // frittelifritz 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback