täbbt i neeesan

Här sitter man med en kämpeförkylning inklusive feber och totaligensnorade andningsvägar. Vad händer då? Mensmartin tar sig friheten att objuden komma förbi på besök! MEN GUD VA TREVLIGT! Precis vad jag behövde. Ännu en anledning att tycka synd om sig själv iofs, och lite självömkan är ju aldrig fel.

Måste bara kommentera också att i inlägget innan jag åkte stavade jag "färja" med g alltså "färga". Jag kom på det halvvägs ner till Trelleborg och mådde psykiskt dåligt över detta. Tills jag glömde bort det typ 5 min senare. Men i alla fall, jag är alltså inte efterbliven på riktigt.

Österrike var btw najs. Solen sken på oss hela veckan och mitt soleksem blommade som aldrig förr. På det stället där vi bor har de världens störta kuddar. Serri! Typ 1,20*0,5 m!! Vet inte om jag överdriver nu för mitt ögonmått är inget vidare. Sjukt stora och FLUFFIGA är de hursomhelst! Wunderbar!


Yeye das war alles für heute!
/Jöran

Kommentarer
Postat av: P

Awwww! Stackare! Jag kanske har smittat dig, hade massa feber å förkyld för två veckor sen! Å vi är typ synkroniserade för nu har mensmartin besökt mig med å plågas som aldrig förr! Midol i mitt hjärta!
Krya på dig min vän!! ♥

2008-02-20 @ 22:49:11
Postat av: Olle

hahaha jag kan ju bara instämma med allt som pehå säger, samma här sas! fast ingen feber för mig utan en halsjävel utan dess like! vad e det här för masshat mot oss, vad har lilla vi gjort?! :P
Bli frisk! pöss

2008-02-21 @ 08:03:35
Postat av: Jöran

P & olle - tack mörtar! det verkar typ som hela världen är sjuk.. Inte ok!
å mensmartin kan ta sig i ääärslet! Puss

2008-02-21 @ 08:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback