BARCELONA!

Japp, nu va de tänkt att jag skulle ta mig i kragen o langa lite bilder/filmer/skitsnack om/från Barcelona! Woho!
Eftersom säkert merparten av våra läsare (dom går nästan att räkna med endast en hand) redan vet att vi varit där/varit med där (jag verkar vara kär i / [slaschhh] idag) så blire nog bara lite småstuff sas.

image488

de gifta paret i dubbelsängen med blomsterlakan, så jävla nöjda!

image489

ungkarlslyan som senare fick besök av hani eftersom det var ett """"""skabb"""""" där....tydligen...eller?

image490

morgongympa i pyjamas & pumps på våran asstora takterass

image491

Första lunchen blev på något så exotiskt som...taaaadaaa donken!

image492

hisskort is the shit!

image493

Efter en middag & halv/sitt/chillräjv. Frittan + pumps = inte sant! Då byter man skor & ger bort en strumpa...
Frittan drog hem med halva flocken medan Jöran drog ut på gayklubb med den andra hälften! Filmerna därifrån är tydligen censurerade! (inget naughty om de va de du trodde ditt äckel! missförstå mig rätt)



Efteråt på väg hem! Det går...utmärkt!

1:38 på en höft: "du ser ut som en muslim som ber! haha lagt ut bönemattan, & i brist på bönemattor langar du kartan"

image494

Shoppingshoppingshopping! Jöran är ghetto med sitt nyinköpta microfonblinghalsband!

image495

"där är din mamma"

image496

image497

Förfest med vin&sprite i nya vespatröjor!

image498

image499

image500

Takterassen fungerar mycket bra som räjvplats med

image501

image502

image503

"hur tjock kommer du bli?"

image504

- "läääään! kommunicera med mig dååå! kommunikation är det viktigaste i ett förhållande!"
- "jag tänker fan inte kommunicera med dig förrän du slutar snylta på min del av pizzan, tjockis! När vi va nykära lät du mig minsann äta 3/4 av den!"



Middagen spårar ur totalt!!!
"kan du inte slicka på den? de hade verkligen vart en njutning"

"vart e alla andra?"
"dom kanske e inne o pissar i pissepölen"

"sexy little new born baby... sexy little granchildren"

image505

Va tvungen & visa att vi faktiskt va i ett spanskt hem

image506

Sen blev de räjv på Catwalk! Extasen langades & alla va pepp!

image507

image508

Sen skulle jag & biffen vandra hem, vi blev glada när vi såg att vi va på rätt väg! :D

image509

Gå & lägger sig 06:20, upp:10:00 & iväg för att kolla på den här saken, been there done that.

"vafan tänkte han? ett sandslott med granar & fåglar som ALDRIG blir klart...en pippifågel där...woho!
osså lite.. frrrrruckt! aahh!"

image510

Sista minutrarna: med glass på en bänk! Sedan gråtandes/asgarvandes (ni känner igen Jörans symptom när hon måste hantera sorg) gå på flygbussen...



Vi spårar ur totalt ännu en gång på flygbussen.... förlåt vi vet inte va vi håller på med

Men! Hare fett naaaaaaaaiiiiizeeee // Frittan

Kommentarer
Postat av: Lännyyyh

Hahahaha holy MA FUCKIN MOTHAHBROTHAH!!! Orka langa klockreeeenaste inlägget!! Fyfan.. ja orkar inte ens kommentera pricksäkerheten.. men ja fick mig allt några rejäla garv för mig själv. Såå värt!
Fö.. langar ni friskusar sticky ikväll lr? själv e ja sjuuuk..:S

2008-01-31 @ 22:58:29
Postat av: Jöran

Län- hahahha gutt att du gillart! japp vi chillar påre at home. Let's langa reunion nån annan gång! Å usch.. sjuk suger! krya på dig ffs!

2008-01-31 @ 23:34:19
Postat av: Fritjof

län - måste ju oxå tacka & de är så jävla sant! fan va ja garva när jag så framförallt filmerna! så sjukt cepe! O angående sticky, lite sent, men min pepp är kvar i Barcelona & de suger ju lite de med! + att vädret kan gå & hänga sig som fan! t-t-t

2008-02-01 @ 17:45:08
Postat av: LuK

Besöket vid La Sagrada Família måste ha väl ändå ha varit det bästa?! Det hade jag tyckt!:D

Postat av: Fritjof

Luk - absolut!

2008-02-01 @ 19:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback