******



FYTTIHELVET va min hals är jobbig! Så här lite som jag pratat idag är ungefär lika mycket som man gör när man sitter ensam i en öken och blir asglad över att man hittar en mygga o samtala med! (typ)
Om man säger så här - livet har ju sett en ljusare dager...
Menmen, de är då man roar sig med videosar på youtube, o den här bebisen känns som om den aldrig kommer gå ur tiden! Jag skrattar iaf.

Förresten har jag lärt mig alfabetet på teckensprål idag, kändes nödvändigt

// Frittan (jöran har inte dött, hon samlar cash på volvo)

Kommentarer
Postat av: Julia

jag skulle säga att det va det nödvändigaste vi gjorde på hela lektionen. och shit va det idag, det känns som typ en vecka sen. tänk att så mycket saker kan komma emellan

2008-01-17 @ 21:58:08
Postat av: len

hahah! Vaa?! KAN barn skratta så?!?!

2008-01-18 @ 19:39:03
Postat av: Fritjof

biffen - antagligen
län - hahaha! ja vet egentligen inte?! de e lixom ASGARV! men rätt underbart äre!

2008-01-19 @ 14:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback