KÖTTFANSKAP

ASSÅÅ! va i helvete är problemet med bilddagboken?!?! okej, alla har väl vetat att det inte är den bästa hemsidan som gjorts & att de ibland (okej OFTA) har krånglat med uppladdning, systemuppdatering (eller vafan de heter) etcetcetc! men nu har dom fan tagit priset! bdb
ASSÅÅ!?!?! va i helvete är deras inte så lilla probbe?!??!?! dom har fan gått mig poå nerverna ett tag men nu har dom nått en jävligt högt uppsatt gräns! FYFAN!

NÄFIIFAN!

menmeeen eeeh dagens update typ: lagat mat hela dan! the biff med skrynklig potatis, hamburgare med tomatsalsa & wannapommes, caesarsallad, sandwich, amerikanska pannkakor & milkshake! M-M-M!! Det är ungefär det jag, jullefixarbiffen, DJ & becca kommer ägna oss åt alla kommade fredagar! Vi kommer gå upp asmkt men de äre värt! hehehe

kamratersvänghäj // frittan

Kommentarer
Postat av: Malino

Ja fiiifaaaan!

2008-01-11 @ 18:37:12
Postat av: patricia

Hahah bilddagboken suger! Varfor ska ni bara laga mat? :D

2008-01-11 @ 20:12:35
Postat av: Fritjof

P - för vårat projektarbete går ut på o göra en kokbok! yay! fan va hände med mitt öga? de spåra ut o börjar rinna! fick typ en allergisk chock av våran blogg eller nått :S hahahaaaaaaaaa! Meeen eh, aah vi ska ju skriva om mat & kultur så därför måste vi laga maten med!

2008-01-12 @ 15:13:15
Postat av: Len

Haha fan va chill! Laga massa mat å få äta den sen! inte helt fel enligt mig!
Fö... ja blev lite scared när bdb hade fått hackers så la ner skiten å raderade mitt konto.. så kan de gå när dom inte sköter sig.

2008-01-12 @ 16:35:19
Postat av: biffen

vi äger. har inte vart på bloggen på länge vilken schnögg makeover ni gjort. mycket bra!

2008-01-13 @ 19:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback