lätt leet not

Jag hatar när bloggen är halvdöd... därför måste ja blogga om onödiga saker!

Jag är jättehes! :D haha de är så roligt! Sålänge man inte har ont lixom! Woho! Passande nog sitter vi o diskuterar förkortningar o dataspråk o hela skiten! Som de allra flesta vet har vi de bästa uttrycken som typ dgb, sas, isd, dvdv etc! (fattar ni så fattar ni, annars får ni väl fråga) O angående dataspråk/leetspråk (rätta mig om jag har fel för jag kan inget) o fick en mening o klura på!


d37 '4'r ffs 345ym0d3 477 dr4 l173 1337 5p34|< 3ll3r hur 101z0r? w007 w007!


SERIÖST! Det är inte ok o kunna sånt! :D Hahaa! Tro de eller ej, men jag kunde tyda det första (det är ffs ...) men sen tog de stopp! Om nån vill veta va de betyder så äre:

det är ffs easymode att dra lite leet speak elller hur lol? woot woot!


HAHA! Sköj, nää nu måste ja dra o sticka o se på typ bygglov! Jag gillar han tjocke lelle körven, han är cool! Osså drar han torra skämt som alla gillar! Jag gillart!

// Fritttttan

p.s. kissnnödigt inlägg jag fattar knappt varför jag skrev de



 


Kommentarer
Postat av: Jöran

hahha asså sånt där dataspråk-varför finns det? det är ju inte kortare och ABSOLUT inte smidager än vanligt språk! oklart!

2008-01-15 @ 21:38:20
Postat av: Fritjof

jöris - ja veeet! så omotiverat alltså!

2008-01-16 @ 14:41:30
Postat av: JulleBulle

jag kunde lika lite som dig. och jag är stolt över att jag inte kunde mer. så onödigt!

2008-01-17 @ 22:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback