det var en sak man kunde le åt - misären

HALLIHALLÅ! Fan va gödh att se att Jöran tagit sig i kragen & postat några inlägg!

Idag har varit en PISSIG PISS-DAG utan dess like! Fast tänker man tillbaka på den nu verkar de kanske inte så illa, men för några timmar sen hade ja kunnat skjuta vem som helst/cyklat rakt ut i gatan för att få slut på eländet! Nu är jag glad att jag inte gjorde't, de hade vart ogödh. Jag orkar inte langa mastodont-utläggningen så här får ni den i korta drag

1. Kommer till jobbet. Trött, men hyfsat glad. Sorterar skallen av mig. Packar ner alla buntar med brev som ska skickas ut sen.
2. Äter früstück. Cyklar ut. Glad. Det har slutat regna & musiken pumpas i mp3n
3. Brevbärar runt. Är i god tid.
4. Kommer till 1a buntlådan (alla fattar av de e va? man hämtar mer post där iaf). Ingen post. Tänker "fan vi e ju lite tidiga snart kommer breven". Väntar 10-15 min. Spelar quadrapop.
5. Försöker ringa Dannie för att få nummret in till kontoret eftersom jag inte har det på den nya mobilen. Har inga pengar på mobilen. Väntar lite till. Inga brev i sikte. Dampar.
6. Lånar nån snels tjej mobil. Ringer Dannie, får nummret. Ringer nummret, dom säger att det inte finns. Dampar (i mitt huvud) & tackar snällt för lånet av mobben anyways.
7. Cyklar runt till en annan buntlåda. Inga brev. Dampar sönder.
8. Lånar en annan high-tech-mobbe av nån bryd. Nummret funkar inte. Dampar sönder & samman.
9. Cyklar upp för Berglärke-backen. Snorar. Har ont i knäna. Blir anfådd. Hypiventilerar. Tror att jag ska dö & börja hosta blod av frustration. Det gör jag inte.
10. Kommer upp. Inga brev. Cyklar hem (!). Ringer runt till folk & får veta att körvmannen (kommer inte ihåg va han heter) har glömt att lämna min post där den ska va. SLYNFITTKUKIHELVETE!
11. Cyklar tillbaks & gör allt en timma senare. DAMPAR.
12. Kommer in en timma senare än alla andra. Dampar.

Sådärja! Det mesta består av damp & hyperventialtion menmen. Sen körde vi vagn-race & åt mat (m-m-m) o äckligt godis. Sen åkte vi hem. Jag dushade & hittade värda kläder i min mamis garderob som hon inte använt på år & dar. Så jag tog dom. TYP DEN TYNGSTA KLÄNNINGEN! :) Så nu e jag glad. TJOHO.

püss! // Fritz

P.S. FÖRFAN! Kom på en sak! Jävla slyniga bitch som leker vimmel-fotograf fresten på djungeltrumman! Asså okej, jag antar att det ska vara kul. Det är det inte. Kommentarerna till bilderna suger balle! Hon är så jävla.. jag vet inte..cepe. Kan hon bara leka fotograf & skita i kommentarerna? Man vill ju inte va boooring & inte kunna ta att nån skäjskämtar med en, men asså eeeh nej fan nej på henne! Nästa gång blir ingen nästa gång för jag bajsar på henne. (moget) Titta här:



Om du nu ska härma min klädstil, kan du väl åtminstone byta frisyr!

Ja, men kul. ha. ha. ha.



Botox. Vidare information onödig.

Javisst. Hon är inte typ taskig mot alla men kan hon ta sig i brallan?! Jag blir lite smygpissed. Aja. orka bry sig egentligen. Herrå


Kommentarer
Postat av: län av dom alla

haha slynan har antagligen flyttat in hos henne! men ja kan inte sticka under stol med att ja inte förstår vad hon menar på bild nr 2..!:P ni e söta!

Postat av: janne

seriöst jag stör skallen av mej!till henne hade jag mest av allt velat säga: menmen men DUUURÅÅÅH! ogödh.

2008-07-21 @ 18:06:26
Postat av: biffen

ååååååååååååh! orka! och orka att bilderna också är typ fula!

2008-08-03 @ 17:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback