friends & lovers

Mickey Avalon pumpas ut ur högtalarna, Carlina Gynnings blogg läses, bikinin är på & schtekvärmen är här! Hujedamej! Helgen har varit den värdaste på länge, synd att inte Jöris kunde va med...Men hon verkar ju å andra sidan ha de fett schtek i la France! BANG INT! Nu på senaste har ja blivit helt frankrike/franska-sugen, bara allmänt resa dit & kunna snacka flytande franska. Synd att jag har läst tyska & spanska men absolut inte franska...Bra val känner man ju så här i efterhand. Whatevvah. Åh fan va nice & känna sig asbra på engelska. Gödh e de. Ey say wallah nu drar jag // Frittschoff

Kommentarer
Postat av: Linn

men gör som jag å strunta i att du inte kan franska å åk dit ändå!

2008-07-29 @ 11:54:59
Postat av: Frittan

hmm...maybe! de är typ en rätt skön idé ändå :D

Postat av: Jöran

ahhhh vaddå vad är det nu för värda helghändelser jag har missat? deppigt! linn har så himla rätt, vi borde typ dra till paris, antagligen blir det värt det!

2008-07-29 @ 18:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback