update

update:

middagsplaner: inga...än
blodcirkulation: som vanligt, oexisterande
biostatus: kommande filmer att bocka av på listan
[  ] The Dark Knight
[  ] Mamma Mia
[  ] Hancock
[  ] Patrik 1,5
kvällsplaner: mat, tv, popcorn/chips, tv
musik: random typ Throw me the Statue - Lolita at the moment
garv: Apphane Ghose & Ihrman Ohrman, mina bästa namn! Vi garvar sönder på jobbet när vi får brev till dom
utseende: brukar inte bry mig om mi boddddy så mkt i sig, men fyyfaaaan va mina ben är sönderköttade! do not trust the tramppedaler på cyklar!
vädret: som ni ser (antagligen) helt ok-gödh

Nä let's ta mig i kragen & laga middag? Måste se klart Batman & Grease 2 (som fö suger gnupung (nr 2 alltså!))
PÖSSHÄJ! // eder Fritt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback