where the hell is matt?



Hur bra mår man inte av det här? Ni kanske har sett det innan (jag funderar på om jag har gjort det, men det måste ha varit long time ago för jag har ju uppenbarligen glömt det) När man ser den här videon vet man vad man vill göra efter gymnasiet & typ hela livet ut. Resa runt & fuldansa. Helt jävla totalt underbart. Det finns flera videosar, jag pickade bara en random & så hemsidan då:
www.wherethehellismatt.com Ååh, att jag inte kunde va först med den här ideén egentligen. Det lär ju ta 100 år för mig & få ihop så mkt pengar att man kan resa till alla platser man vill i världen med. Fandå. Yeahyeah just keep dreamin', man kan ju försöka halvuppfylla drömmen eller nått. Tjoho! // mister F

Kommentarer
Postat av: andy

shit ja fan va avis man blir, han har ju fan vart ÖVERALLT, så orättvist :D

2008-07-22 @ 20:31:21
Postat av: janne

fanvagödh fan va gödh FAN VA GÖDH!!!!

2008-07-26 @ 18:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback