fan va GÖDH! vol.2


(en aaaaaaaaaaasjobbig bil med släp som vi battlade med)

WOHOOOOOOOOOOOO! Jag blev s-s-superglad & gödhig i hela mig när jag såg att Jöran vart duttig & redan uppdaterat om våran hultsfredsvistelse! Allt stämmer så ända in i GÖDH-hetens GÖDH-hetaste! Kan dock lägga till lite

GÖDH:
Min spyvurpa (jag reser mig upp dagen efter, känner att jag måste spy. Hinner inte springa ifrån campet så jag slänger mig över vårt tält inkl. massa tältsnören & spyr ungefär samtidigt.....)
GAMLA BETTAN!
Jörans bilkörning
Sprayfärg
Underbara citat i Jannes dagbok

Kukigt:
Min spyvurpa
Bakfylla
Alla rövslickare när man kör bil
Damm



partysugrör is the shiiit!



ALLA dagar är vår dolmio-dag!



Jöran är inspirerad av Pete Dohertys tidigare jag & jag är käck




HÅKAN! - känsla fan känsla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nä, nu hostar jag sönder mig! Har fått tuberkolos. Blev smittad från hon bryden i Moulin Rouge igår...t-t-t man kan inte lita på nån! Oj, oj, oj! IMONIMONIMONIMONINOONIIMINN DÅÅÅÅÅÅÅÅÅ KOMMER PEHÅ HEM!!! WOHOWHOWHOWHOWHOWHOHOWHO! :D PEPPEN ÄR HÄR!!!

Hoppas vi ses på Avenyn ikväll! Måste heja fram Svärije!  Gogogo! // Friiiiiitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback