FYFAN VA GÖTTEDE!

OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJOJOJ OOOOJ!

Vilka veckor! I minst 2 veckor har man haft saker att göra heela tiden & sömnen har varit i princip oeisterande lixom matvanorna som varit rubbade som in i helvete!
Nu har iaf alla som vi känner tagit studenten! YÄÄH WOOH! Vi har turneratoss runt på allas mottagningar o snyltat all god mat & sen har de X antal dagar i rad varit fest på kvällen! Så som livet ska va!

LIVET ÄR ETT PARTY UNTZ UNTZ UNTZ! LIVET ÄR ETT PARTY RÄJV RÄJV RÄJV!

tänkte posta lite bilder men de får bli sen, ska dra ut till Saltis som normala människor borde göra idag & bada & fortsätta på den snygga röda brännan jag har nu! NOT. Idag va förresten 1a gången på typ 1½ vecka jag fick sova ut! Partynätter, filmkvällar eller att sova 6 st på någons studsmatta kan vara rätt så jobbigt! Så igår låg vi i min soffa halv 10 o slösåg på Populärmusik från Vittula sen somnade vi. Måste sova ut nu innan Hultsfred annars  kommer jag bli alldeles odräglig... För som de flesta förstått nu så blir jag JÄÄÄVLIGT grining när jag är trött & hungrig. That's life.

GOTTA GO! puss // Frittttjofff

uppdaterat med lite bilder, tjoho:



Jöran har tagit studenten!



Budskapet sprids





Fritjof med Nikki & Dan på flaket!

LÄEP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback