AND THEN?! shibby!

ASSÅÅÅÅ! Ni fattar inte vad jag återupptäckte en gammal goding igår!!! Så mycket som jag garva igår åt en film har jag inte garvat på länge! DUDE, WHERE'S MY CAR?!!!!!!! helvete i min lilla lådda va rolig den är!

för att va så där jobbig så tänker jag dra några underbara quotes (svenskt ord?)
- I refuse to play your Chinese food mind games!

- Dude, you just touched Christie Boner's hoo-hoo.
- Shibby!
- Low five

- Is that a barn? 
- Is it red? 
-No.
- Then it isn't a barn!


- Well, you didn't have to go all aggro on that speaker box, dude. 
-  I'm not the one who called the Dalia Lama a fag!


- A trained dolphin could deliver pizzas better than you two!
- But then the pizzas would get all wet.


- What's up? 
-  Animal Planet!
- Man, I just had the craziest dream.
- About what?
- I don't remember




Så, E-mail me "Freakincage.com" // Fritz


Kommentarer
Postat av: Malino

hahahaha! i mitt hjärta! sweet som få dude! AND THEN?! skruu ti univöörse!

2008-03-09 @ 19:44:47
Postat av: frittan

måste se den nu igen! kan inte få en överdos känns de som, typ som the holy grail! yaaay!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback