köckling

Tjofräs och Glad Påsk och sånt! Jag har ett problem, min dator har blivit ooobehagligt långsam. Den knäppar sig och håller på hela tiden vilket bådar illa. Ligger det ett virus och lurar? Jag orkar inte!

Annars roar jag mig med att spela Super Mario Galaxy på min Wii nu! FETT kul! Måste liksom fylla upp min jag-fick-aldrig-nåt-tv-spel-när-jag-va-liten-kvot. Kreativ är jag också och syr en klänning som jag kanske ska ha på studenten. Om den inte blir ett  miffo. Men hittills är den ganska najs så det är hög risk att jag blir blommig på studenten. Kan ju langa upp en bild här sen när den är klar för jag är sååå stolt! Oklart förövrigt varför jag sitter famför tv-spel/data nu när gud har bestämt sig för att vi ska få en av våra två soldagar per månad.

Min senaste ångestattack angående nästa år fick mig att tänka att jag kanske inte ska plugga iaf. Isf tänker jag engelskspråkig storstad. Typ New York? Hur galet värt hade inte det vart på en skala? Kanske jobba under hösten å sen åka dit å woohoo jobba där och bli en stjärna på engelska. Eller också chillar jag plugg här :S AHHHHHHHHHHHH DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! För liksom vad är oddsen för att en New York vistelse verkligen blir av? Ey nån som vill dit? Herregud pallar man? Mammmaaaaaaaaaaaaaa! Förresten, ska man jobba krävs det ju ett jobb. En liten hake också. Gärna VD-lön och megakul.


Nåväl,
PÖSSSSSSSSSSSS/
JÖRAN

Kommentarer
Postat av: lännyh

eller vad sägs om äga sönder London me Län o Janne för å återvända som flytande engelskspråkig?? ;D

2008-03-22 @ 15:13:21
Postat av: Ninna

Skicka ett mejl till [email protected] så kan vi tillsammans se om du har ett virus manuellt.

2008-03-22 @ 19:51:47
Postat av: Jöran

Län- jaa scheissse man blir juh sugen... :D btw garantar län det där med flytande engelskspråkig?

Ninna- huuuh? detta verkar skumt

2008-03-23 @ 10:25:45
Postat av: P

Jag är på!
(Jag är på allt:D)

2008-03-23 @ 15:25:17
Postat av: Jöran

P -hahahha det är värt det! :D

2008-03-23 @ 20:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback