KÖLHALNING

JAG ORKAR INTE MED INTERNET MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!! VA I HELVETE VILL GUD MIG?!?!??! INSHALLA FÖR FAN! HAN VILL MIG TYDLIGEN INTE GOTT!!! JAG SKULLE SKRIVA ETT HATINLÄGG OM BDB FÖR ATT DOM SUGER KUKRÖV...sen när jag ska ladda upp en miserabel bild dampar BLOGG.SE VAFAAAAAAAAAAAAAAN?!?!??! O DOM VILL INTE LADDA UPP DEN BILDEN ÅT MIG....så ja sket i den MEN SEN (de kan bli värre) NÄR JAG SKA POSTA DE INLÄGGET SÅ LÄGGER JU HELA JÄVLA BLOGGPUNKTFUKKINGSE NER SIG!!!!!!!!!!!! asså okej smyglogagr ut mig då!! FYFAN!!

AAAAAAAAAAAAAAAAH JAG FÅR HOSTATTACKER + ATT MIN FEBER STIGER PGA DETTA! SKA STÄMMA DOM JÄVLARNA! förut hade jag 11 minuter att fixa te innan Lords of Dogtown på 6an men nu har jag 5 minuter + att jag ska posta detta o msn:a mer! VA HELVETE?!??!?!??!??! LOVAR ATT KUKEN LIGGER BAKOM DET HAN SKA KÖLHALAS DEN JÄVLA SLYNAN!

aaah fan allt suger. feber. heath ledgers död (när han dött kommer jag på att han är bäst. braa). bdb. blogg.se. FAN

LIFE'S A PIECE OF SHIT WHEN YOU LOOK AT IT // feberfritz




Kommentarer
Postat av: biffen

det är okej frida!
men det är inte okej att du har feber, du får inte bli sjuk nu. stressa sönder så blir det bättre.

2008-03-13 @ 22:21:51
Postat av: Nicke

hahha älskar såna här inlägg, mer mer mer!

PS. synd att du hare jobbigt =/ men efter regn kommer la solsken!

2008-03-14 @ 00:35:26
Postat av: LuK

:O:D Te!

2008-03-16 @ 02:32:26
Postat av: LuK

:O:D Te!

2008-03-16 @ 03:11:42
Postat av: janne

hahahaha frittan jaag älskarej! fyttikörven vilken fröjd det är att läsa något så tvättäkta renodlat RÅDAMPIGT!

2008-03-16 @ 21:15:08
Postat av: janne!

öööh ursäkta? den kommentaren skullde blivit längre! nu dampar jag också på den här kuksidan??? fortsättning följer: må kuken brinna i helvetet o må du bli frisk typ NUUV!

PIS out vafan

2008-03-16 @ 21:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback