LIFE'S A PIECE OF SHIT WHEN YOU LOOK AT IT

I'M ALIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIVE! herrrrregud vilken pärs de har vart ändå! De började med lite smått feber & halscepe som jag inte trodde skulle bli värre men ICKE SA NICKE! de gick utför & jag kan säga att det blev illa...o det är ganska illa nu med...eller vafan ni kommer fatta när ni läser följande skabblista (fattar inte att jag ens skriver ner detta!) men iaf på en vecka har jag: inte duschat (värre än hultsfred), knappt ätit något (anorexia-syndromet u know) haft samma kläder på mig, tittat på alla filmer vi har på våran boxer + alla bra gamla vhs+dvd-filmer + ev. bra filmer/program på teve (jag skojar INTE! helt sjukt men de är enda sättet att fly verkligenheten juh! haha) & nu har jag äntligen lyckats släpa mig ner till datorn för Internetabstinensen kunde inte hejdas (ehe) HAHA mitt liv har varit ett skämt & jag hatar att mitt liuv bara svischar förbi! Lixom 1 vecka utan att göra NÅGONTING! hellre att jag hjälpt mina stackars små projektarbetskamrater nu i slutspurten, men sorry!

nä! nog talat om den här skiten! måste rycka upp mig totalt (får se om jag kommer till skolan imon iofs...svenskalektionerna känns ju SÅÅÅÅÅÅ givande sas!) såå let's ta ikapp mitt liv på lovet! RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJVE HERE I COME! (*tönt*)

love yah biaaaatch // Fritjof

Kommentarer
Postat av: biffen

JAAA! idag va du äntligen i skolan! om än en väldigt mycket speciell dag. härlig vecka men nu blire ändring på det. och äta upp dig måste du!

2008-03-19 @ 20:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback